Re: 1024x768 NI na VLB ????

Autor: Marek Sokol (msokol_at_polbox.pl)
Data: Fri 07 Mar 1997 - 20:51:13 MET

Mike FOX-ecki wrote:

> Poradzcie!
> Mam 486 vlb i karte s3 ale chcialbym wykorzystac moj monitor (15" Wyse)
> i pocisnac 1024x768. Przy obecnej karcie wychidzi mi to ale tylko z
> przeplotem (obraz do dupy :( ) Jaka karte powinienem zdobyc. Wiem, ze to
> bedzie jakis "dinozaur" ale kasy na plyte pci itd nie mam.

z kart local-busnych moge polecic dosyc dobra karte Herculed Dynamite
Power VLB z 2 Mb ramu. Mialem. Zbudowana jest na procku ET4000 w32p,
przy 2 Mb ramu dostaje niezlego kopa. czestotl. odsw. takze niczego
sobie. jesli jest zainstalowany bodaj *PowerDac* to przy firmowym
oprogramowaniu daje sie osiagnac niezle czestotliwosci (technologia
SuperStabl). mialem najpierw wersje VLB, potem PCI i obie byly bardzo
dobre i szybkie (zwlaszcza pod dosem). szybkie oczywiscie jak na tamte
czasy (1.5 roku temu) i cene ...
drivery sa w kazdym systemie operacyjnym.
goraco polecam.

pozdrowka

marko

--
    ~~~ ~~~~ ~~~ /\O ~~ ~~ (_ marko_at_lords.com