Re: Przesylanie plikow poczta

Autor: Wojciech Myszka (W.Myszka_at_immt.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 07 Mar 1997 - 19:26:04 MET

Rafał Jakubiak <xeno_at_free.polbox.pl> wrote in article
<33222968.1141486_at_news.icm.edu.pl>...
| Witam !
| Mam pytanko - jak zamowic jakis plki na moj adres pocztowy.
  ---
  Takich serwerów jest jeszcze kilka w świecie... W Polsce można
byłokorzystać z usługi zwanej BITFTP. Na adres BITFTP_at_PLEARN.EDU.PL
wyślij list zawierający w treści polecenie HELP. Otrzymasz
ind\strukcje.

  W skrócie postępowanie jest następujące: na podany wyżej adres
wysyłasz list zawierający wszystkie polecenia jakie musisz wydać
korzystając z ftp:

ftp sunsite.icm.edu.pl
user anonymous
password user_at_host.domain
cd pub
dir
cd www/netscape
dir
quit

Tyle powinno starczyć, żeby zorientować się w plikach...
Poleceniem get sprowadzasz plik. Przyjdzie pocztą, czasami pocięty na
kawałki - trzeba go złożyć i od-uukodować.

Wojtek

PS zapomniałem dodać, że nie korzystałem z tego już ładnych parę lat
- nie wiem czy jeszcze działa :-)