Re: HP 690 vs Epson 500

Autor: sagnes_at_free.polbox.pl
Data: Fri 07 Mar 1997 - 18:29:24 MET

On Tue, 4 Mar 1997 12:18:11 +0100, lemax_at_man.pulawy.pl (Marek
Maliński) wrote:

[ciach tu]
> [...]
[i tu]
>Witam !
>
>A dlaczego ???? Ja pisze na normalnym papierze ksero i nic sie glowicom
>nie dzieje. Przeciez one nie maja kontaktu z papierem, kurz tez nie lata
>intensywnie do okola to o co chodzi ? Nie rozumiem.

Nie wiem, ile stron zadrukowales. Kurz nie lata, ale papier do
ink-jetow ma inna wsiakliwosc (jakosc wydruku) oraz zdecydowanie
mniej sie pyli niz xero (zywotnosc glowicy.)

IMHO glowica piezo to teoretycznie fajny wynalazek, tylko
zdziebko niedopracowany. Przy intensywnym uzytkowaniu
np. modelu Stylus 800 glowice padaja prawie jak muchy,
a nowa kosztuje... :(. Juz lepiej kupic nowa drukarke (HP)

Pozdrowionka,