Re: Logitech SoundMan? Czy ktos zna?

Autor: Piotr Manturzyk (gandalf_at_mailserv.rz.fh-merseburg.de)
Data: Fri 07 Mar 1997 - 13:58:49 MET

Witold Stolarski wrote:

> Czolgiem.

> To nie jest jeszcze pelna nazwa...

> .. jako ze mowisz chyba o LSM Wave. Sam bylem posiadaczem wersji Game, w
> pelni kompatybilnej z SB Pro (8 bit) i sobie chwalilem.
a ja mam LSM Games i sobie nie chwale. Bo pod winda nie chodza funkcje
API do podglasniania, a poza tym troche syczy. Ale kupilem ja juz b.
dawno,
ze 3 lata temu. Moze sa juz nowsze modele. Ale pod linuxem gra
i daje sie podglasniac, a wiec nie ma powodu do paniki.
Tania byla, wiec kupilem.

gandalf

--
|           DC Piotr Manturzyk            |