Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: A_Zet (az1_at_poczta.com)
Data: Fri 07 Mar 1997 - 13:56:04 MET

Lech Szychowski <lech7_at_pse.pl> napisał(a) w artykule
<5foojt$9n2$2_at_sunsite.icm.edu.pl>...
> Robert Slawinski <ru4d2_at_interport.net> wrote:
>
> : no to pomysl sobie z innej strony. gdzie sie kolesie maja nauczyc
> : obslugi corela, photoshopa, ms office'a, 3ds max i innych takich.
>
> Pytanie zasadnicze: dlaczego i po co maja sie uczyc obslugi akurat
> tych programow?

Odpowiedz zasdnicza: a dlaczego nie? Komu to szkodzi, ze oprocz
Ciebie ktos bedzie troche wiecej wiedzial? Czy komukolwiek cos
ukradnie, jesli bedzie wiedzial, a nie uzywal?
Profesjonalnie...
Spiewali: dwa lata za uzywanie... a moze inaczej... stary jestem...
Ty wiesz, ile ja znam (wiem) bezuzytecznych rzeczy? I Ty... I kazdy z
nas...

--
Pozdrawiam
Adek (Katowice adek_at_free.polbox.pl,