MS Peer Web Services

Autor: Marek Wojtaszek (Marek_Wojtaszek_at_s3000.krakow.pl)
Data: Fri 07 Mar 1997 - 13:59:26 MET

Kochani!
Mam taki problem. Zainstalowalem NT 4.0 PL. Nastepnie w swojej naiwnosci
zainstalowalem rowniez Microsoft Peer Web Services dzieki czemu
teoretycznie moglem miec swoj serwer WWW. Od tego momentu kazda proba
otwarcia mojej strony WWW, czy to lokalnie, czy tez z innych komputerow
konczy sie totalna katastrofa - crashem systemu (niebieski ekran z
mnostwem tekstu drobnym maczkiem) - tak ze tylko przycisk reset...
Dodam jeszcze, ze Personal Web Serwer na G'95 dzialal bez zarzutu. I co
mnie podkusilo...!
Prosze, pomozcie! Jestem calkowicie bezradny!
Z gory dziekuje.

Marek W.

P.S. Prosze o odpowiedz na moj adres (Marek_Wojtaszek_at_s3000.krakow.pl).