Re: Myszy do PC

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Fri 07 Mar 1997 - 01:53:28 MET

On Thu, 06 Mar 1997 07:37:57 GMT, wmilc_at_poczta.com (Wojciech Milc)
wrote:

>Przez rok uzywlem myszy optycznej A4Tech i sprawowala sie idealnie.
>Zaleta myszy optycznej jest duza stabilnosc i precyzja. Raczej male
>sa szanse na zniszczenie podkladki. Ww. myszy uzywalem glownie
>do Acada i bardzo mi pasowala - niestety miala felerny kabelek
>i po kilkakrotnym skroceniu nie chcialo mi sie juz z tym bawic.
>Ogolnie to wg mnie najczestszy powod "padu" myszy.

Polemizowal bym z tym pogladem. Mam okazje uzywac myszy optycznej
Sun-a. Klne na czym swiat stoi - precyzja, poki czlowiek nie
rozsziadzie sie wygodniej i nie przekrzywi reki - jak raster jest pod
katem to mysz glupieje. Moze to tylko w Sun-ach tak dziala? Klne nie
tylko ja, ale wszyscy uzytkownicy (jak sie siedzi po dwanascie godzin
przy maszynie to wygoda zaczyna byc istotna).
Mysz optyczna A4 ma ta sama obudowe co WinMouse A4? Bo jak tak to
wspolczuje! Patologicznie niska, strasznie meczy nadgarstek. Niedawno
z dzika satysfakcja pozbylem sie wlasnie WinMouse...

>Teraz uzywam Logitech MouseMan i bardzo sobie chwale. Polecam
>rowniez podkladki z podwyzszeniem na nadgarstek - sa b. wygodne.

Ech... seria Pilot, tylko dlaczego tyle kosztowaly?

Darek