Re: szukam programu

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_usa.net)
Data: Thu 06 Mar 1997 - 22:34:26 MET

6 Mar 1997 13:52:31 GMT, "Arkadiusz Grzelczyk" <magsys_at_lodz.pdi.net>
napisał(a):

/>Program mialby zgrywac informacje o programach zawartych na CD
/>izapisywac na dysku, bez zapisywania samych programow rzecz jasna ;)
/>. Poszukujac jakiegos programu daje polecenie 'wyszukaj' w katalogu
/>np. c:\CD pliku . Program podaje mi gdzie znajduje sie plik z nazwa
/>ktorej szukam. Wkladam odpowiedni CD i jestem pelen szczescia ze nie
/>musze tej operacji powtarzac z 15 -20 plytami CD (co zajmuje troche
/>czasu).

Tak na szybko to powinno wystarczyc dir /?(nie pamietam) >cd1.txt - i
tak po kolei dla kazdego CD.

A pozniej wystarczy przeszukac NC lub DN katalog w poszukiwaniu ciagu
znakow w plikach.

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_usa.net)
http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (FRAMES ext.)
-- Mordercy predkosci uzywaja Windows(r)(tm)(c)! --