Re: Polaczenie modemowe

Autor: Robert Slaski (slaskir_at_ee.pw.edu.pl)
Data: Thu 06 Mar 1997 - 23:30:26 MET

slaskir_at_ee.pw.edu.pl (Robert Slaski) wrote:

>Mam taki problem. Sa dwa komputery z modemami. Potrzebny jest program

Dziekuje wszystkim za informacje, pozwolily mi one zawezic (chyba?:-)
krag podejrzanych. Bede testowal Telixa oraz Maximusa oraz pcAnywhere
(4.3MB eval. version do sciagniecia, jeszcze mi sie nie udalo; BTW
byla tu juz chyba wymieniona nazwa programu umozliwiajacego
dokonczenie sciagania pliku po zerwanym polaczeniu (www,ftp), czy
moglby mi ktos przypomniec jego nazwe).

Dla informacji: chodzic to ma pod DOS/Win3.1/Linux (nie naraz,
oczywiscie ;), wolalbym tez raczej program komercyjny lub shareware
(mozliwosc e.w instalacji u klienta), poza tym powinno to miec w miare
sympatyczny interfejs uzytkownika.

I jeszcze jedno pytanko: Czy ktos uzywal pcAnywhere Symanteca i wie
jak to sie spisuje i co potrafi?

Dzieki i pozdrawiam,

Robert Slaski
mailto:slaskir_at_ee.pw.edu.pl

Jezyk najlepiej znany wszystkim programistom to przeklenstwa.