Re: Dlaczego Word nie sprawdza pisowni?

Autor: Michał Szubski (szubens_at_gate.pgnig.com.pl)
Data: Fri 07 Mar 1997 - 08:24:29 MET

Przemyslaw Baranowski wrote:

> Może być tak, że tekst napisany został w opcji j. angielskiego i wtedy
> nie można jego sprawdzić za pomocą polskiej pisowni. Jest jednak na to
> rada. Zaznaczasz cały tekst. Wchodzisz w menu "Narzędzia", Język... i
> ustawiasz j. polski. Po takim zabiegu powinna być dostępna pisownia
> polska i możliwość sprawdzenia tekstu polskiego.
>
> --
> Pozdrowienia
> Przemysław Baranowski pbar_at_bydg.pdi.net

Czesc!
Takie rzeczy to ja wiem. Nawiazalem do problemu, ktory powtarza sie u
wielu osob i polega na niemoznosci otwarcia przez Worda plikow slownikow
PL. Udalo mi sie to poprawic edytujac recznie rejestry (dobra rada,
ktora znalazlem na pl.comp.os.win95). Jednak w dwoch komputerach nie
dalo to rezultatu.
Pozdrawiam!