Re: Low-level format

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 06 Mar 1997 - 01:37:38 MET

On Thu, 06 Mar 1997 14:29:42 GMT, radekp_at_usa.net (Radoslaw Poplawski)
>5 Mar 1997 22:01:28 GMT, Jarek Lis <lis_at_ict.pwr.wroc.pl> napisał(a):
>/>A one byly faktycznie BAD, czy tylko tak zaznaczone przez np wirusa?
>
>Byly faktycznie BAD, nie chcialy sie nawet usunac poprzez format c:/u.
>Dopiero po low-level-format jak reka odjal - pelnowartosciowy dysk. I
>to nawet bardzo przyjemny (cichy, wzglednie szybki).

Bardziej by mnie przekonalo "probowalem odczytac dysk edytorem, ale
rzezil i stwierdzil blad'. Zadaniem 'format c:' jest przede wszystkim
wykrycie bledow, wiec wcale mnie nie dziwi, ze raz zaznaczonych jako
bledne nie chcial 'odznaczyc'.
Przynajmniej starsze formaty tak dzialaly, ale wtedy jeszcze nie bylo
opcji /u.

J.