Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Andrzej Lewandowski (lewando_at_ibm.net)
Data: Thu 06 Mar 1997 - 15:42:59 MET

Andrzej Paszkowski wrote:

> W pelni popieram. Kogo stac na Worda 6.0 za ponad 700 PLN, zeby napisac
> pare listow w miesiacu??? Poza tym, jak M$ wypuszcza Worda 7.0, a Word 6.0
> jest od niego drozszy (w Polsce) to jest to niedorzeczne. Gdyby teraz Word
> 6.0 kosztowal ok.200 PLN, to kupiloby go mnostwo ludzi. Oczywiscie wiem, ze
> M$ chce zmusic ludzi do uzywania tego swojego badziewia (Win'95).

Tutaj (w Ameryce) w sklepie spozywczym na rogu stoi regal z CD, i tam
mozna
znalezc calkiem dobry word processor za $4.50. Podobnie inne programy.
Nie
zajmuja 100MB na dysku, ale za to maja te 1% funkcji Office ktore sa
potrzebne
przecietnemu zjadaczowi chleba. Czy to nie jest alternatywa dla
ZLODZIEJSTWA
zwanego delikatnie PIRACTWEM?

Andrzej Lewandowski