Re: Atrament wplujkach

Autor: Grzegorz Redlarski (gred_at_free.polbox.pl)
Data: Thu 06 Mar 1997 - 12:18:30 MET

On Tue, 4 Mar 1997 17:49:16 +0100, lemax_at_man.pulawy.pl (Marek
Maliński) wrote:

>In article <5fk1pq$8be_at_sun1000.pwr.wroc.pl>, xapielak_at_alpha.ok.ae.wroc.pl
>says...

Kilka razy, np. na początku lutego subject "Tusz do HP600!?".

>Kazdy producent ma swoj tusz specjalnie robiony. Sa tusze na bazie
>barwnikow rozpuszczlnych w wodzie lub w specjalnych rozpuszczalnikach.
>HP robi 6 czy 7 rodzajow tuszu do swoich drukarek. Efekty o ktorych
>piszesz wskazuja ze cartrige sie "zlal" do drukarki i trza do serwisu
>zapewne. Nalewanie takich gowien do drukarki to zbrodnia. Jesli

Jak nie zatkal szczelnie dziury albo nie nadmuchal wczesniej balonika,
to mu sie zlal. Ja leje czarnego pelikana do wiecznych pior z malym
dodatkiem alkoholu izopropylowego i mi sie nie "zlewa" (HP-520).

gr

Grzegorz Redlarski (Gdańsk)
mailto:gred_at_amg.gda.pl (iso8859-2)