Re: Szukam: komputer do sprzedazy z samochodu

Autor: Marcin Miedziejko (cody_at_phys.amu.edu.pl)
Data: Thu 06 Mar 1997 - 12:07:11 MET

On Fri, 21 Feb 1997 stempel_at_free.polbox.pl wrote:

> Crossposted in pl.ogloszenia.kupie
>
> Czy ktos zna takie cudo:
>
> Stanowisko (komputer) do:
> - wystawiania faktur VAT i paragonow
> - aktualizacji magazynu
> - przesylania rejestru sprzedazy do PC
> Wszystko to z samochodu.
> Klasyczny notebook + drukarka IMHO sie nie nadaje, bo za delikatne,
> za duzo kabli i (ew.) za duzy wymagany poziom wiedzy operatora ;)
> Opisowo rzecz traktujac ma toto drukowac, aktualizowac stan towaru
> "na samochodzie" i miec miedzymordzie do wprowadzania/wyprowadzania
> danych np. po RS-ie.

> [...]
  Takie dobre urzadzonko to np. Psion Series 3a. Jakbys nie wiedzial to
jest palmtop . Tak sie akurat sklada, ze moj brat to programuje i takie
rzeczy jak faktury i stan samochodu to juz napisal. Jest wiele duzych
firm ktore prowadza ewidencje swoich kierowcow za pomoca tego urzadzenia.
Jest tylko jedna wada -> cena...
Tak poza tym to wszytko sie dowiesz jak zadzwonisz do firmy AXED w
Poznaniu na ul. Fredry. Nie chce, zeby moj list wyszedl na reklame tej
firmy (jest jeszcze kilka innych, ale nie pamietam gdzie i jakich).
Ponadto wszytko masz w jednej walizce...(komp + drukarka zasilane np z
gniazda zapalniczki...) Jak widziles goscia z energetyki to oni cos
takiego maja... (ale nie wiem czy w innych miastach...)
Milych Poszukiwan
Cody