Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Piotr Bernatowicz (BERNAT_at_alfa.ichf.edu.pl)
Data: Thu 06 Mar 1997 - 11:43:30 MET

>W pelni popieram. Kogo stac na Worda 6.0 za ponad 700 PLN, zeby napisac
>pare listow w miesiacu??? Poza tym, jak M$ wypuszcza Worda 7.0, a Word 6.0
>jest od niego drozszy (w Polsce) to jest to niedorzeczne. Gdyby teraz Word
>6.0 kosztowal ok.200 PLN, to kupiloby go mnostwo ludzi. Oczywiscie wiem, ze
>M$ chce zmusic ludzi do uzywania tego swojego badziewia (Win'95).

Ludzie, co to w ogole za argumenty?
Chce miec dobry samochod, a ojciec nie da mi 100 baniek, wiec ide pierwszego
na poczte i daje w leb dwudziestu staruszkom i odbieram im emeryture. No bo
przeciez inaczej nie mogl bym miec samochodu. Na dodatek uwazam, ze jestem w
porzadku, no bo przeciez Ford tak wywindowal ceny swoich samochodow, ze
inaczej mnie by nie bylo na nie stac.
Jesli ktos chce pisac kilka listow w miesiacu, to nie musi krasc worda za
iles tam milionow, tylko moze sobie kupis dlugopis i korona tez mu z glowy
nie spadnie. Jesli ktos juz programy kradnie, to niech sobie nie dorabia
ideolo, ze musi i ze tak naprawde to nie ma innego wyjscia.

Piotr Bernatowicz