Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Janusz Sklorz (jsklorz_at_rsw.pl)
Data: Thu 06 Mar 1997 - 18:23:10 MET

Gregorio Kus wrote:

> co to za q**** rozumowanie?????
>
> 1.
> Ile osob stac na Rollsa?
> A czyz nie przyjemniej jezdzic Rollsem niz maluchem?
> 2.
> To do czego uprzecietny uzytkownik korzystajacy ze spiratowanego
> Corela go wykorzystuje, moze byc zrobione byle shararewarkiem za 20$.

Zgoda. ale sprobuj zarejestrowac (5 lat temu) shareware w Polsce.
To juz bez roznicy czu kradziony Corel czy inny pies. I tak w domu nie
wykorzysta tego do celow profesjonalnych.
Reszta w odpowiedzi na Twoj poprzedni post.

> Jesli rzeczywiscie ma potrzeby wykorzystac mozliwosci tego programu
> to i stac go na jego zakup. Na ogol.

To juz profesjonalisci i oni na tym robia PIENIADZE.
Gdy ja napisze podanie do urzedu recznie czy w Worksie to jest bez
roznicy (Ozl zysku a nawet strata bo tusz do drukarki).

> A na jakiego cholernego grzyba 16to latkowi M$ Office ??????????????

Oczywiscie. Rownie dobry i wystarczajacy jest Works za 100 ZL.
(Tu znowu oferta dla Corela Corel3 za 400 a 7 za 600 - duza roznica za
wersje z 93 i 97 - nieprawdaz :)))))))

--
 Pozdrowienia.
 Janusz