Re: W95 i Internet via sieć

Autor: Greg Trzaska (espdata_at_tiac.net)
Data: Wed 05 Mar 1997 - 22:48:43 MET

Marcin Brodzinski wrote:

> Witaj All!
>
> Da się (i jeśli tak to jak) udostępnić modem wszystkim stanowiskom w sieci
> Microsoft Network? Dokładnie: na serwerze mam modem i DialUp'a, włażę na
> Internet i..... jak innym zezwolić na korzystanie z Interka?
>
> Czekam na _rozsądną_ odpowiedź:-))
>
> Czuwaj!, Marcin
>
> --== Fido: 2:484/40 --=-- E-Mail: spock_at_fidonet.org.pl
> --== Global: 52:4802/8 --=-- http://www.angelfire.com/ma/marcin

Ja mam jeden modem na Win95 (P133), do tego podlaczone 486-100MHz Win95,
PPro200 z NT 4.0. NA P133 z Modemem zainstalowalem Wingate i
skonfigurowalem reszte do pracy z wingate.
Wszystko dziala jak zloto. Jedna wada, polaczenie z internetem musze
robic sam na P133, uruchomic Wingate a dopiero wtedy reszta moze sie
laczyc. Wingate jest free jesli chcesz maximum dwoch uzytkownikow, jeden
z WIngate a drugi przez LAN. Jesli chcesz wiecej uzytkownikow w tym
samym czasie musisz zaplacic za program.
Pozdrawiam

Grzes
<trzaska_at_ibm.net>