Re: Monitor

Autor: Greg Trzaska (espdata_at_tiac.net)
Data: Wed 05 Mar 1997 - 22:38:11 MET

Tomasz Szymborski wrote:

> Jaki monitor 15' wybrac? Sony 100 sft czy np Philips. Pomozcie, bo nie
> chce wydawac pieniedzy na darmo, w koncu to nie wydatek 100 zlotych
> :))
> Pozdrawiam,
> Tomek
> ----------------------------------
> Tomasz Szymborski
> mailto:szymbor_at_silesia.ternet.pl
> ----------------------------------

Testy testami a ja wole SONY. MAm kilak monitorow , i uwazam ze SONY
jest najlepszym monitorem Jesli zalezy Ci na pienadzadch , jesli zalezy
Ci na wzroku i jesli zalezy ci na jakosci -> kup SONY. Nic poza tym sie
nie liczy. To jest moje zdanie.
O jednym trzeba pamietac, monitor przetrzyma komputer. Jeden monitor
mialem przez cztery lata a w tym czasie zmienialem komputer trzy razy.
Zwykle jak jest dobry monitor to przetrzyma lekko trzy komputery , jesli
zaoszczedzisz to przy zmnianie komputera bedziesz zmienial monitor. Czy
to sie kalkuluje ??

Jeszcze jedno: ile czasu zamierzasz spedziac dziennie przy komputerze ?
Jesli wiecej niz cztery godziny to od razu kup 17" Sony.
Pozdrawiam
Grzegorz
<trzaska_at_ibm.net>

ps. NEC moze byc uwazany za dobry ale moim zdaniem jest to
przereklamowany i placi sei za firme a nie za jakosc.