Re: Proxy i Szczecin

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 05 Mar 1997 - 22:54:58 MET

In pl.comp.pecet Wasilewski <jangor_at_free.polbox.pl> wrote:
: Mam pytanie: jaki serwer Proxy powinien wybrac mieszkaniec Szczecina ?
: Narazie uzywam www.icm.edu.pl -jakby troche szybciej.
: Z serwerem w3cache w Szczecinie (ACI) nie udalo mi sie polaczyc.
: Moze ktos ma doswiadzczenia w tym temacie.

i chyba slusznie. Jak na razie to chyba tylko w Warszawi i Krakowie
sa spiete sieci NASK i TPNET.
Jakbys wpisal ten ze Szczecina, to pakiety szly by
Szczecin-Warszawa-Szczecin i z powrotem.

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |