Re: Caviar 11200 !!!

Autor: Robert Slaski (slaskir_at_ee.pw.edu.pl)
Data: Wed 05 Mar 1997 - 20:34:19 MET

KARPIO_at_elza.xyz.lublin.pl (Andrzej Karpinski) wrote:

>a czym kolega mierzyl? stoperem? coretest pokazuje 8.1mb/s, zas dla
>11200H i np. 33100H ponad 8.2 ;))

>karpio

Czym mierzylem ? Programik nazywa sie Drive Rocket (rocket.exe) i
odziedziczylem go po dysku WD2850 ktory kiedys mialem i do ktorego byl
on dolaczony. Oprocz roznorodnych pomiarow (R, W, R/W, do przodu, do
tylu, sekwencyjny, losowy, rozne wielkosci blokow itd.) pozwalal on
skonfigurowac tego starego (co to sie porobilo, WD 850MB i juz
stary:)) wudeka tak aby wycisnac z niego max. mozliwosci (m.in
odpowiedni dobor wielkosci blokow). Pomiar transferu dziala dla
kazdego dysku IDE i jest wiarygodny..
Oczywiscie te 12MB/s nie bierze sie bezposrednio z dysku, tylko z
wewnetrznego cache mojego Seagate (takie wartosci nie sa na razie
mozliwe, chyba ze rozpedzimy talerze do 10000 obr/min).

Pozdrawiam,
Robert

Robert Slaski
mailto:slaskir_at_ee.pw.edu.pl

Jezyk najlepiej znany wszystkim programistom to przeklenstwa.