Re: Co zamiast Windows 95?

Autor: Tomasz Kłoczko (kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl)
Data: Wed 05 Mar 1997 - 14:44:39 MET

Jacek Piskozub <piskozub_at_iopan.gda.pl> wrote:
: Tomasz Kłoczko wrote:

: > Jakbyś nie wiedział to szacowane ilości sprzedanych ilości kompaktów z
: > różnymi dystrybucjami Linux-a za zeszły rok ocenia się na między 2 a 3
: > miliony (na całym świecie).

: Sam mam 6 (słownie: sześć) CD z Linuxem i ani jednego aktualnie
: postawionego Linuxa (ostatnio rozebrałem komputer, na którym się tym
: bawiłem).

: Jak to pasuje do Twojej statystyki?

POWINIENEŚ znać prawa statystyki i wiedzieć, że nie mają one zastosowania
przy opisywaniu pojedynczych przypadków ;-)

kloczek

*Ludzie nie maja problemów, tylko sobie sami je stwarzają*
Tomasz Kłoczko, student, PG FTiMS *e-mail: kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl*