Re: Aktualizacja Biosa

Autor: Wojciech Potaczek (potaczek_at_rexio.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 05 Mar 1997 - 12:18:08 MET

Zbigniew Szwalgin <honeybun_at_earthlink.net> napisal:

: Wojciech Potaczek <potaczek_at_rexio.uci.agh.edu.pl> wrote in article
: > Wyjalem kostke i polecialem do kumpla z podobna (nie taka sama!)
: > plyta (inny model gigabyte'a).
: > Wystartowalismy z jego biosa, wyciagnelismy kosc i wlozylismy
: > moja. Potem wgralismy mojego starego biosa i bylo O.K.

: Tzn. za wyminialiscie kosci przy wlaczonym zasilaniu? A co by bylo gdyby
: kumpla kosc padla? Polecialbys do nastepnego?

A dlaczego mialaby pasc?
Zapisywalismy tylko do tej z zle wgranym biosem a zawartosci tej
dobrej nie ruszalismy.
Tak, wymienialismy kosc przy wlaczonym komputerze.
Przeciez po starcie komputer juz nie musi korzystac z biosa (shadow).
Zreszta nie jestem jedyna osoba na tej liscie, ktora uratowal ten
sposob.

Pozdrowionka.

--
                                                Wojtek