Re: Lepszy Bridge czy Royal 15"?

Autor: Marcin Madrzak (mmadrzak_at_wbk.com.pl)
Data: Mon 03 Mar 1997 - 13:59:57 MET

Ustaw sobie na Bridge'u jakies tlo w Windows w kolorze szaropiaskowym (co
to za kolor!?). Murowane jasniejsze i ciemnijesze plamy na calym obrazie.
Ustaw teraz obraz dla jakiej wybranej czestotliwosci i rozdzielczosci.
Monitor zapamieta ustawienia. Wylacz go. Poczekaj troche i wlacz. Zobaczysz
przesuniety obraz, ktory powoli bedzie wracal do "zapamietanych" ustawien.
Odpal Speed Diska pod W'95. Zobaczysz co to znaczy rozbieznosc kolorow i
brak ostrosci (az oczy lzawia) na srodku ekranu.

Testowane 3 szt. monitora Bridge z karta Matrox Mystique przy:
800x600x32bit i 75 Hz.

Nie podejrzewam, zeby Royal byl lepszy ale nie testowalem to sie nie
wypowiadam. Bridge'a odradzam stanowczo.

--
Marcin Mądrzak
mail to:mmadrzak_at_wbk.com.pl