WORD nie chce sprawdzac pisowni - HELP !

Autor: Michał Lubiszewski (lubay_at_bevy.hsn.com.pl)
Data: Tue 04 Mar 1997 - 13:33:28 MET

Halo,

Mam problem, ktory jak wiem dotknal juz co trzeciego uzutkownika WORDa.

Jakis czas temu moj WORD (7.0) "zgubil" slowniki polskiej pisowni. W
rejestrze jest wszystko tak jak byc powinno. Pliki, przegrane na nowo od
kolegi sa ok. Tylko WORD w momencie uruchomienia sprawdzania pisowni
(F7) wypluwa nadal:

"Program Word nie moze otworzyc obiektu: plik regul pisowni
c:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\proof\mssp_pl.lex
jesli jezyk zdefiniowany jest jako Polski."

po wcisnieciu OK pojawia sie radosny komunikat:

"Sprawdzanie pisowni zostalo zakonczone. Pominieto tekst sformatowany
jako (bez sprawdzania)"

Pliki sa ok, sciezka sie zgadza, w rejestrze jest wszystko w porzadku -
gdzie lezy problem ?.

Kto ma jakies pomysly (poza sformatowaniem i ponowna instalacja...)?

--
Z powazaniem
Michal Lubiszewski