Re: DRAM 70ns a 60ns

Autor: Michal Szybisz (venom_at_beauty.ternet.pl)
Data: Wed 26 Feb 1997 - 00:54:06 MET

radekp_at_usa.net (Radoslaw Poplawski) wrote:

>/>Orientuje sie ktos, jaka jest roznica wydajnosci miedzy koscmi DRAM
>/>70ns a 60ns? Tzn. jakie mozna uzyskac przyspieszenie zmieniajac kosci
>/>DRAM z 70ns na 60ns?
>
>Podobne do zmiany 60ns na EDO - czyli znikome.
>Lepiej wydac na szybszego procka lub drugi MB w karcie graf. :).

Rozumiem... Ale w niedlugiej perspektywie mam upgrade i chce kupic
P166 (ewentualnie P166 MMX) , ktorego zamierzam pogonic do 200 na tym
Asusie, ktory umozliwia "83" - a podobno do takiej operacji potrzebne
sa albo DRAMy 60ns albo EDO...

BTW: czy gdybym kupil P133 (MMX) i pogonil go do 166 to tez konieczne
sa pamieci szybsze niz DRAMy 70ns?

Rzecz w tym, ze w tej chwili mam 1x16MB DRAM 70. Wystarczyloby dokupic
druga "szesnastke" zeby zapelnic bank. A tak musialbym sprzedac te
szesnastke i kupic np 2 osemki 60ns albo 2 szesnastki, co wiazalo by
sie ze stratami przy sprzedazy... A i tak juz strace na sprzedazy
starej plyty, karty graficznej VLB i kontrolera...

--
Michal Szybisz
venom_at_beauty.ternet.pl