Re: Doswiadczenia z MMX !!!

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_elza.xyz.lublin.pl)
Data: Tue 04 Mar 1997 - 13:36:08 MET

imho przesadzacie panowie... od wczoraj mam w komputerku MMX 200MHz
pracujacy @84MHz x 2.5 (208MHz) i jestem raczej happy. nie tyle zeby
to byla jakas rewelacja - z normalnym softem jest to po prostu
szybkie pentium. nawet bardzo szybkie (widzieliscie kiedys w
checkicie ponad 200kDh. lub w sysinfo ponad 710? :) ). a taka gierka
"POD" wyczynia takie cuda, ze potrafie sobie wyobrazic co bedzie jak
sie skorzysta z pelnych mozliwosic procesora... zwlaszcza ze
zapowiadany jest corel, photoshop i cala masa innych programow w
wersjach MMX... acha - procesorek dziala ok @225MHz... tyle ze wole
miec nizszy zegar i 84MHz external...

karpio

ps. oczywiscie to g..o prawda ze nie chodzi z wdkami. wsadzilem do
kompa procesor, mam WDC AC 33100H i... dziala. nic nadzwyczajnego sie
nie dzieje. o co wiec chodzilo?

ps2. czy ktos meczyl sie moze z takim cudem: mam komputer (Harvard
Ocipusa) klienta. plyta nie ma LBA. jest dysk 3.1GB. mam na tym
posadzic G95. pytanie: czy z ezdrive, ontrack dm lub czyms podobnym
win95 bedzie pracowalo? a moze nie trzeba nic takiego instalowac? nie
rzezbilem jeszcze w takim gownie i nie chce mi sie myslec i sprawdzac
pare razy czy zadziala (za ktoryms pewnie pojdzie). wiec pytam czy
ktos juz to robil...