Re: GUS PnP - filtry i efekty ?

Autor: Domin 'Alien' Wnek (domin_at_elektron.pl)
Data: Tue 04 Mar 1997 - 10:04:22 MET

Marcin Michalak wrote:

> Witam wszystkich !
> Od dawna probuje dowiedziec sie, czy GUS PnP ma:
> 1) Filtry kanalowe - zmniejszajace szumy itd. - nie znam sie na tym,
> ale powinien miec.
> 2) Efekty kanalowe MIDI - takie jak echo, reverb i inne.
> Bede wdzieczny za wszelkie dane.
> Marcin Michalak
> Marcin Michalak - SQ9APQ
> http://ibm.uci.agh.edu.pl/~marcinmm
> marcinmm_at_ibm.uci.agh.edu.pl

Jesli chodzi o filtry - z tego, co wiem tak, ale nigdy sie tej sprawie
blizej nie przygladalem.

Efekty MIDI - tak. Ale - poza reverbem sie ich nie da 'standardowo'
wywolac - brak przelacznikow, galek, suwakow, etc. - zarowno pod DOS-em
jak i Win. Moze jak wyjda drivery do WinNT...

Generalnie to PODOBNO (;-)) na tym Gravisie siedzi calkiem porzadny DSP,
ale co z tego, jak sie tego nie da sprawdzic...

--
Domin 'How do I become the Avatar? Or Han Solo maybe?' Wnek