Re: reczne doinstalowywanie w win3.2

Autor: Piotr Sieduszewski (piotrsie_at_tch.waw.pl)
Data: Tue 04 Mar 1997 - 00:03:28 MET

Niewiem czy dostales odpowiedz gdyz, gdyz nie czytam wszystkich
listow (jest ich za duzo) ale na wszelki wypadek podam Ci jak
odbywa sie zakladanie ikon.
1. Program instalacyjny nawiazuje polaczenie DDE z menedzerem
   programow, a konkretnie z serwerem "Shell" z tematem
   "AppProperties". Jest tez chyba druga standardowa nazwa serwera
   "program" lub "progman" ( nie myl z nazwa pliku, ta moze byc inna )
2. Moze zapytac sie o aktualne grupu ( pole "" ) i ikony ( pole z
   nazwa grupy ), sa tam ustalone formaty ktore pomine.
3. Wysyla do serwera polecenie utworzenia grupy (jesli istnieje to
   bedzie jej wybranie), oraz dodanie ikon.
4. Zamyka sie polaczenie - co jest rzecza oczywista

Co moze byc powodem bledu
1. Nietypowy menedzer: o innej nazwie serwera i tematu, lub o innej
   skladni polecen. mozna to czasami rozwiazac grzebiac w pliku exe
2. Brak wolnych globalnych atomow - sprawdz czy dzialaja Ci
   polaczenia ( link ) np miedzy word-em i excel-em, co mi nigdy sie
   niezdazylo i niewiem gdzie to ustawic
3. Jest juz zbyt duzo ikon w grupie, choc z moich doswiadczen wynika
   ze progman zaklada wtedy druga grupe
4. Uszkodzony plik grupy, co powinno byc sygnalizowane podczas startu

Moge podeslac Ci program ktory porownuje ikony w menedzerze i programy we
wskazanym katalogu, proponujac ewentualne dodanie ikon

        Piotr Sieduszewski
mailto:PiotrSie_at_tch.waw.pl
     pager 6567700 nr 9843
          tel 487172 w.721