Re: Low-level format

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sun 02 Mar 1997 - 23:11:28 MET

On Mon, 03 Mar 1997 16:30:56 +0100, Przemyslaw Raczek

>Nie ???
>A ja twierdze ze tak i czasem to ostatnia deska ratunku.
>A 80 to juz bez mrugniecia bym...

Chyba jedynym i ostatnim dyskiem IDE co sie dawal sformatowac byl
ST351 - glowica na silniku krokowym.
A przy 80 to bym sie troche bal - on moze byc z tej serii gdzie
low-level format jest jeszcze niszczacy.
Ale takei dyski to raczej do kraju nie zdazyly trafic :-).

J.