Re: Dyski twarde

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_elza.xyz.lublin.pl)
Data: Mon 03 Mar 1997 - 17:49:59 MET

> />Mam zamaiar kupic wlasnie dysk twardy o pojemnosci 2.1-3GB. Ktorej
> />firmy dysk najlepiej kupic, najpopularniejsze sa chyba Seagate i
> />Caviary?

> O Caviarach ja juz nic nie napisze.
> Dobrego.

zeby nie byc monotematycznym. do polski ostatnio trafila duza parta
dyskow twardych seagate wycofanych przez producenta ze sprzedazy.
dyski charakteryzuja sie zarysowaniem na gornej (wierzchniej)
naklejce (tej z napisem waranty void if...) wykonanym specjalnie -
dyski nie maja gwarancji producenta. padalnosc na poziomie 30-40%.
dotyczy to urzadzen 1.08, 1.2 i 1.7GB. w chwili obecnej wycofalismy
ze sprzedazy wszystkie seagate o pojemnosciach mniejszych niz 2gb.
dotyczy to kilku (nawet duzych) dystrybutorow.

karpio