Re: Drivery do Citizen ABC

Autor: Barni (barni_at_hades.t15.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 03 Mar 1997 - 17:10:08 MET

> Hmm, może ktoś coś wie na ten temat? Szukam, szukam i znaleźć nie
>mogę, wygląda na to, że Citizen wcale nie ma zamiaru się przyznać do tego
>badziewia... dziwne. W każdym razie - konkretnie - szukam driverów
>Citizen ABC pod Windę 95 (32-bitowych)... te 16-bit niby działają, ale knocą
>się marginesy... Gdyby ktoś coś wiedział... będę wdzieczny.
Mam tez te drukarke ( nie powiem zebym byl szczesliwy z tego powodu ) i oto
recepta. Sterownikow na internecie nie uswiadczysz . Z miesiac temu
przeszukalem wszystko ( chyba...-> 2 dni szperania tylko za tym ).Poza tym
1. zastosowac sterownik spod WIN95 do Citizena Swift 24. Drukuje wtedy w obie
strony i nieprownywalnie szybciej
2. co do marginesow to wylaczyc w BIOS-ie obsluge dwukierunkowo LPT ( zadnych
ECC, EPP tylko najstarsze LPT ) Powinno pomoc

@@ ^@ | @^ Barni e-mail:barni_at_hades.t15.ds.pwr.wroc.pl @