Problem z COM'em i Modemem

Autor: Michal Malanowicz (pawel_at_waw.pdi.net)
Data: Mon 03 Mar 1997 - 17:11:08 MET

Mam modem wewn. 33.6 ZooM, ktory dziala sobie na COM4..
Kilka dni temu naszlo mnie, zeby pograc sobie przez 'linka'
z kumplem, ale przy polaczeniu 2 computerow okazalo sie,
ze: 'COM2 is not avaible'...Nic to - mysle, pewnie modem koliduje!
Przypuszczenia okazaly sie sluszne: SysInfo stwierdzil, ze nie moze
przetestowac COM2, bo koliduje z modemem. Zatarlem rece
i wyciagnalem ZooMa...
Ponawiamy probe polaczenia - 'COM2 is not avaible'! Co jest k***?
Zapuszczam SysInfo a tu: 'Internal modem detected [***]'...Tak,tak,
komputer wykrywa modem, ktory lezy sobie na regale....Testy
robilem pod DOS i Win95 (z driverami i bez - rozne kombinacje),
ale zawsze konczy sie tak samo...
Malo tego - COM1 rowniez jest 'not avaible', choc przed kupnem
modemu wszystko dzialalo OK! Czy ktos wie o co chodzi i jak
temu zaradzic?

--
Michal Malanowicz