Re: Turtle Beach - gdzie kupic ?

Autor: Przemyslaw Raczek (przemek_at_radio.com.pl)
Data: Mon 03 Mar 1997 - 10:48:12 MET

Marcin Michalak wrote:

> Witam wszystkich !
> Gdzie mozna kupic w Polsce (w Krakowie) karty muzyczne firmy Turtle
> Beach Systems ? Kiedys na jakis targach widzialem firme, ktora je
> miala, ale wtedy jeszcze ich nie znalem i nie docenialem. Jakie sa
> ich ceny?

1. Firma PMC - Warszawa http://www.pmc.com.pl

2. Firma ... w Cieszynie (nie pamietam nazwy)

Uwazaj !
Jesli masz zamiar uzywac Win95 czy NT to przy zakupie upewnij
sie czy masz sterowniki, support jaki oferuje firma Turtle Beach Systems
w sprawie nowych sterownikow do niektorych kart przypomina
prace serwisu OPTIMUSA !#:-O
Ogolnie karty za niezle. Ja za optymalne rozwiazanie uwazam
SB16(R)+ Rio Wavetable (TBeach).

Pozdrowionka

--
Przemyslaw Raczek