Re: Siupy, dwa HD i instalowanie systemow - chlip, chlip

Autor: Mariusz Studzinski (Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 03 Mar 1997 - 12:14:01 MET

On 2 Mar 1997 15:38:03 GMT, macias_at_phys.uni.torun.pl (Maciej
Pilichowski) wrote:

>Mariusz Studzinski (Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl) wrote:
>
>Hej,

>Dosc ciekawe podejscie do pracy. Mam terminowa robote na temat X, wiec
>instaluje nowy system? Wiesz, przestaje sie dziwic troche Twoim postingom na
>innych grupach.
>--
>Maciej "MACiAS" Pilichowski

Prawde mowiac nie mam pojecia co ty takiego mogles wyczytac z moich
postingow na innych grupach, szczegolnie, ze ostatnio prawie nic nie
pisuje (wlasnie z powodu nawaly pracy). Jak masz jakas ciekawa teorie
na temat mojej osobowosci to wal smialo na moj adres e-mail - opiania
fachowca zawsze mile widziana.

Moje podejscie do pracy to wlasciwie nie twoja broszka ale tak gwoli
wyjasnienia to jak czlowiek siedzi caly dzien przy komputerze to mu na
wieczor cos odbija i nachodza go mysli samobojcze - np. instalowanie
Linuxa :)). Ale tak na serio, to wlasnie dlatego wylaczylem glowny
dysk co by mi zadnych waznych danych przez pomylke nie wycielo. Mialem
nadzieje, ze zajmie mi to gora 1 godzina a nie 6.

Mariusz Studzinski
e-mail: Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl or cecil_at_free.polbox.pl

bIjatlh 'e' yImev. yItlhutlh!!!