Dawjcie opisy uszkodzen HP 660C!

Autor: Mariusz Studzinski (Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl)
Data: Sun 02 Mar 1997 - 15:14:21 MET

Jak wiadomo klopoty chodza parami (czytajacy uwaznie liste zapewnie
wiedza o co chodzi) :(.

Mysle, ze poszla mi drukarka HP660C. Cos chyba z elektronika.Chce to
jednak sprawdzic dlatego mam mala prosbe. Jesli komus taka drukarka
rowniez poszla to czy moglby przeslac do mnie (lub na liste) ogolny
opis takiego uszkodzenia. Chodzi mi opis objawow i ewentualnego
procesu naprawy.

Dzieki

Mariusz Studzinski
e-mail: Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl or cecil_at_free.polbox.pl

bIjatlh 'e' yImev. yItlhutlh!!!