Dziwny probem z USRem

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Sun 02 Mar 1997 - 20:52:04 MET

Mam modem USR Sportster Voice 33.600 i dziwne kłopoty z łączeniem,
bardzo często nie udaje mi się połączyć z TP.sa, dostaję odpowiedzi
typu: "Odłączony od komputera który wybrano" lub "Nie udało się
uzgodnienie protokołów siecowych", z obserwacji wywnioskowałem że
modem chyba za szybko się rozłącza - czy jest jakiś kod który powoduję
że modem czeka na odpowiedź dłużej, nic co znalazłem w książce kodów
nie zadziałało (ale może próbowałem nie to co potrzeba :( )
A może jest to wada łącza lub modemu którą trzeba reklamować ?
Muszę zaznaczyć ze gdy uda mi się połączyć to potem połączenie jest
bardzo szybkie i pewne, oczywiście przepustowość zależy od pory dnia,
ale w tym względzie ani modemowi ani linii nie mam nic do zarzucenia
;)

         LUKE

    _/ _/ _/ _/ _/ _/_/_/_/ Lukasz Bajonski
   _/ _/ _/ _/ _/ _/ ( lbajon_at_sgh.waw.pl )
  _/ _/ _/ _/ _/ _/_/_/ * SGH Warszawa *
 _/ _/ _/ _/ _/ _/ ( Warsaw School of Economics )
_/_/_/_/ _/_/_/_/ _/ _/ _/_/_/_/ http://akson.sgh.waw.pl/~lbajon