Dlaczego Windows?

Autor: StaCH_at_tpnet.pl
Data: Fri 28 Feb 1997 - 08:26:43 MET

On 1997-02-27 Grego said:
>Optuje za OSem bo uwazam ze KONIECZNA jest jakas przeciwwaga
>dla monopolu windy, a Linux nadal jeszcze pozostaje systemem
[]
>Ze wszystkich znanych mi systemow jedynie OS moze w tej chwili
>stac sie przeciwwaga dla windy. Komercyjnie, bo technologcznie
>od windy KAZDY znany mi system jest lepszy.

Tutaj bym polemizowal :-))
Biorac pod uwage, ze wiele firm
w Polsce to male firmy, ktorym do
"komputeryzacji" wystarcza powiedzmy
16-20 stanowisk operatorskich i moga
zadowolic sie gotowym oprogramowaniem
napisanym pod DOS w trybie znakowym
(nie bede wymienial ale jest tego duzo)
to na tym polu Multiuser DOS jest najlepszym
systemem pod wzgledem technicznym i ekonomicznym.
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

UNIPROJEKT Warszawa fax 48-22-673-11-67

`[1;33;41mNet-Tamer V 1.05.1 - Test Drive