Re: Pady windy a pady Quake-a

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Fri 28 Feb 1997 - 17:42:43 MET

USER07_at_eng_1.mech.port.ac.uk (R.Z.) writes:

> Ale tak nie ma w Windzie ani w DOSie
> Najlepszym przykladem fragmenty starych dokumentow
> zapisywane w dokumentach Worda, ale poza obszarem tekstu
> tak ze mozna je zauwazyc jak sie je przeglada z NC lub VC
> przez Alt F3
> Sa juz specjalne programy, ktore czyszcza te "nieuzywane"
> fragmenty w dokumentach Worda.

Aaa, przynajmniej do 3.11 tak bylo, to wiem. Ale jesli system uchodzi
za taki, na ktorym sa konta, hasla, i wielu userow (chocby niejednoczesnie),
to cos takiego nie powinno miec miejsca - mysle tu (i poprzednio) o Win 95.

O NT to juz nawet nie wspominam (serwery czesto tajnych danych itp).

--
Krzysztof Halasa