Re: no rom basic ... (help)

Autor: Michal 'CeFeK' Cegla I (cefek_at_urgentmail.com)
Data: Sat 01 Mar 1997 - 15:04:18 MET

On Thu, 27 Feb 1997 13:14:45 +0100, Piotr Zalewa
<zalun_at_phys.uni.torun.pl> wyharczal do Cefka:

| NO ROM BASIC
| SYSTEM HALTED
to jest czesto wykorzystywane przez programistow do zawieszania
systemu. Nic xtra nadzwyczajnego ;)

| aha do BIOS'u wchodzi bez problemu.
i powinien

| Jesli bylby ktos chetny, zeby mi poradzic, to prosze o dokladny opis
co
| zrobic (nawet z postepowaniem w fdisku - czesto akurat tam cos
popieprze)
1a. low level format, jak masz w cmosie lub
1b. zabootowac z dyskietki i ew. stamtad low level format
2. zresetowac, zabutowac z dyskietki
3. z fdiska create new partition, tworzysz jedna part. primary, robisz
z niej disk (a moze sie sam zrobi -- nie pamietam ;( )
4. z dyskietki, po resecie: format c: /s
5. instalujesz jakis "oes".

Powinno zadzialac.