Re: PC i Amiga

Autor: Bobas (bobas_at_mat.uni.torun.pl)
Data: Sat 01 Mar 1997 - 17:36:44 MET

Pawel Grajdek wrote:

> Istnieje mozliwosc przesylania danych "po kablu" przez zlacze rownolegle
> miedzy PC i Amiga. Umozliwia to pewien program, ktory uruchamia sie osobno
> na PC i osobno na Amidze - z tym, ze nazwy dokladnie nie pamietam, tylko
> poczatek, chyba ;) - Qarter<cos_tam> I w zwiazku z tym mam pytanie: jezeli

  Jest kilka takich programow, lecz dominuje opinia ze najlepszy z nich
to Pc2Amiga do sciagniecia z Aminetu : http://www.germany.aminet.org
Program umozliwia transmisje po kablu rownoleglym jak i szeregowym,
jedyne nieprzyjemne ograniczenie to koniecznosc sterowania transmisja
z Amigi - PuPCia pracuje jako slave -ale to podobno wina ograniczen
konstrukcyjnych od strony Pc.

         bobas_at_mat.uni.torun.pl