Re: Argumenty: Co zamiast Windows 95?

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 28 Feb 1997 - 14:51:29 MET

wmilc_at_poczta.com (Wojciech Milc) wrote:
>W dniu 28 Feb 1997 08:10:50 GMT, Grzegorz Szyszlo
><znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> napisal / napisala:
>
>Mam pare watpliwosci co do tej listy zalet:
>[ciach]

>Ad.1.2 Mowimy o serwerze czy stacji soboczej (np. w domu?)

Masz komputer w domu ? korzystasz z niego sam, czy tez ktos jeszcze ?
jak sa dwie osoby, to system hasel juz jest wielce pomocny. Nawet jak jest
jedna osoba, to system hasel powoduje ze jako admin instalujesz soft,
a jako zwykly user korzystasz i nawet nie masz szans zeby cos uszkodzic.

>To jak on je obsluguje, ze nie zajmuje to jego czasu :-)

po prostu prawidlowo wykorzystuje mozliwosci sprzetowe, w przeciwienstwie
do windowsow wszelkiej masci.

>To nie zaleta, tylko wymog czasow.

tak sie sklada ze Xwindow jest starszy od windows. duzo starszy.

>Co ma GUI to wielozadaniowosci?

no wlasnie. dlaczego niete nie da sie odpalic bez graficznego GUI ?
dlaczego win95 bez graficznego shella jest jednozadaniowy ?
juz masz odpowiedz ?

>Nic nie ma za darmo :-)

racja. plac BG za GPFy :)))))

>No wlasnie. Software. Prawdziwa bolaczka linux, unix, os2, macintosh,
>amstrad, atari 130xe...

cwany jestes :))) powiedz macintoshowcom ze cierpia na brak softu :))))
poza tym nie mieszaj 8bitowcow z nowoczesnymi systemami.

>No to juz przesada... Windowsy do niczego, czyli dajemy linux
>czyli na linux jest coraz wiecej windows czyli sie cieszymy :-)

naucz sie czytac, to pogadamy :))) poza tym ja nie mam nic do worda,
byle by byl pod jakis prawdziwy system. wiesz jaki jest wkurzajacy GPF
jak edytujesz 40MB dokument z wieloma grafikami/wzorami/wstawkami w excel ?

ok. nie ma sprawy.