Re: Co zamiast Windows 95?

Autor: Przemysław Berner (pberner_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 28 Feb 1997 - 01:38:31 MET

Krzysztof Halasa <khc_at_intrepid.pm.waw.pl> napisał(a) w artykule
<m3914aebcg.fsf_at_intrepid.pm.waw.pl>...

Zauwaz ja tez w domu uzywam LINUXA i takich ludzi szukajacych alternatywy
dla produkji firm takich jak M$ jest cala masa . Sa narazie mlodzi ,
studiuja , ucza sie ,
ael lada dzien stana sie twoimi klientami.
Ale narazie tacy ludzie jak ja moga sobie zarobic pare groszy na biednych
matolach ktorym uwalil sie WIN95 (hahahahahahahahahahahahahahahaha)