Re: Problem z ZIPEM

Autor: Domin 'Alien' Wnek (domin_at_elektron.pl)
Data: Thu 27 Feb 1997 - 23:31:33 MET

Jaroslaw Sobczak wrote:

> Niedawno zakupilem ZIPA, wewnetrzny SCSI.
> Czasami zachowuje sie dosyc dziwnie.
> Otoz jak wkladam dyskietke to naped
> zaczyna robic klik, klik, klik ...
> I po pewnym czasie zglasza, ze dyskietki
> nie moze przeczytac.
> Nie mozna jej rowniez sformatowac.
> Zdarza sie to co jakis czas, czasem
> pomaga wyjecie i ponowne
> wlozenie dyskietki.
> Czy ktos mial moze podobny problem ?
> Czy raczej mam walniety naped
> czy moze z tymi dyskietkami cos
> nie tak ?
>
> Pozdrawiam.

> [...]

Ja tez am od niedawna ZIPa, takiego samego, i mam podobne problemy.
Czasami naped macha blaszka na dysku i jakos nie moze przeczytac.
Czasami mu sie udaje po pewnym czasie, a czasami musze wyjac dyskietke i
wsadzic ponownie. Na razie nie mialem zadnych wiekzych problemow z tego
powodu, ale nigdy nic nie wiadomo.

Komentarze, anyone?

--
Domin 'How do I become the Avatar? Or Han Solo maybe?' Wnek