Re: Multiuser DOS 7 info

Autor: Andrzej Lewandowski (lewando_at_ibm.net)
Data: Thu 27 Feb 1997 - 21:24:00 MET

StaCH_at_tpnet.pl wrote:

> Zaryzykuje:
> Informacja
> o systemie operacyjnym Multiuser DOS 7 GOLD

Fajnie. Ale czy pod MultiDosem chodza takie rzeczy jak VisualBasic,
Delphi, PowerBuilder, Lotus Notes? Czy mozna programowac np. w
Smalltaku? Czy MultiDos posiada "bindings" do standardu CORBA?
Czy mozna uzywac Javy lub chociaz ActivX?

Jezeli nie, TO JAK SIE PISZE APLIKACJE? Recznie?...

System jest tyle warty, ile sa warte narzedzia pod tym
systemem dostepne.

Andrzej Lewandowski