Re: Cyrix 200+ kontraiP166

Autor: Piniek (aka Piotr Ingling) (pingling_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Thu 27 Feb 1997 - 18:16:50 MET

Dnia 26 Feb 97 Gregorio Kus napisał(a) co następuje:

> to nie byl blad Cyrix'a lecz blad NT
> tak samo jak problemy z 3D Studio nie sa wina Cyrixa
> lecz kiepsko napisanego fragmentu tegoz programu

Jeżeli jakiś producent wypuszcza procesor, który ma być w 100% zgodny z
intelowskim, to znaczy m.in., że każdy program napisany na Intele ma działać
tak, jak na Intelu. A skoro nie działa, to już zmartwienie producenta procka (i
nabywców, którzy uwierzyli reklamom). Oprogramowanie na pecety jest w końcu
pisane na platformę intelowską, a nie cyrixową czy AMD. Jakoś nie słyszałem o
kłopotach z 'kiepsko napisanym fragmentem' 3D Studio na oryginalnych Intelach.
A co do błędu dot. NT, to sam Cyrix przyznał się do błędu i wypuścił poprawione
wersje układu.

                         Piotr Ingling
e-mail: pingling_at_elka.pw.edu.pl
www: http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/index.html
Ceny na gieldzie komputerowej w Warszawie:
        http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/ceny-pl.html