Re: Mystique i 3D Studio

Autor: CADENCE (grab_at_shaco.pl)
Data: Thu 27 Feb 1997 - 15:53:01 MET

"bulan" <bulan_at_grot.com.pl> wrote:

>Nie potrafię zainstalować driverów Mystique do 3D Studio 4. W instrukcji
>obsługi coś pisze ale ine mam pojęcia o czym oni mówią
>--------------------------------
>Bułanowski Maciej
>bulan_at_grot.com.pl

PO zainstalowaniu sterownikow, uruchamiasz 3ds piszac:
3ds.exe vibcfg
Tam wybierasz odpowiednie storowniki i...juz!
Kicha polega na tym, ze mozesz wyswietlac wtedy tylko 800x600,,, a
przy tej rozdiwlczosci jakos dupowato chodzi kursorek (P133 intela).
Rendering nie jest zbyt znaczaco szybszy.... wlasciwie przyspieszeniu
ulega jedynie edytor.
Przed renderowaniem karta najpierw kilka razy pozmienia czestotliwosci
(biedny monitorek) a dopiero potem wyrenderuje cos w (czasami)
zmienionych kolorach!

Jesli jeszcze nie zajarzyles, to ja ODRADZAM Ci instalowanie tych
driverow!
Moim zdaniem to jest bez sensu!

Za to sterowniki do 3dsMAX daja ZAJEBISTE przyspieszenie!!!

to tym czasem... borem lasem...
                                        CADENCE