Netscape 4.0 for Win 95

Autor: Szewczyk Pawel (adams_at_manager.ae.wroc.pl)
Data: Thu 27 Feb 1997 - 23:20:23 MET

Mam problem z Netscapem 4.0 - nie chce mi wyswietlac grafiki - ani tla
ani obrazow, a w preferencjach i opcjach wszystko jest dobrze
ustawione. Co moze byc przyczyna???
Podejrzewam, ze moze byc to zwiazane z Microsoft IExplorter 3.0 PL, bo
przed jego instalacja wszystko chodzilo dobrze, gdy zdeinstalowalem IE
3.0 PL to dalej jest to samo. Mysle ze program instalacyjny nie usunal
wszystkich plikiow z systemowego katalogu win95, bo gdy naciskam
Ctr+Alt +Del to wyswietla mi, ze wsrod aktywnych aplikacji jest
explorter. Jak sobie z tym poradzic ???

Bede wdzieczny za wszystkie informacje.

Pozdrawiam.