Re: Quantum Bigfoot vs Fireball

Autor: Tomasz Tatar (tatar_at_ernie.icslab.agh.edu.pl)
Data: Thu 27 Feb 1997 - 12:24:13 MET

Wojciech Froelich <froelich_at_phys.uni.torun.pl> wrote:

: Co do umieszczania cytatow, to ten posting jest wlasnie efektem uzywania
: czysto UNIXowego pine... I co ?? Juz dlugo probuje zmusic go do
: umieszczania cytatow na poczatku. Co wiecej, ta spryciula wali sygnaturke
: miedzy!!! tekst pisany a cytat. I co ja mam z tym zrobic ???

He, he, tez to pamietam z poczatkow uzywanie pine'a. Strasznie mnie to
wkurzalo (bo cytaty na koncu sa bez sensu). Najpierw recznie przenosilem
.signature na koniec, a w koncu znalazlem odpowiednia opcje. Chodzi chyba o
"signature-at-bottom" (to juz bylo dawno, wiec nie pamietam na bank).
Ustawic mozna w SETUP/Config. W starszych wersjach pine'a (tak kolo 3.91 -
3.93) pelnego setup'a nie bylo - wtedy trzeba to recznie edytnac w pliku
konfiguracyjnym (.pinerc).

No, a jak .signature bedzie na koncu, to juz spoko - wlasny tekst piszesz po
prostu pod odpowiednim akapitem cytatu...

--
Tomasz M. Tatar
tatar_at_student.uci.agh.edu.pl