Re: Dlaczego Windows?

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Thu 27 Feb 1997 - 05:06:21 MET

On Wed, 26 Feb 1997 22:46:25 +0100 (CET), MArcin Mrowiecki wrote:

>I co sie czepiasz grega i tak wszyscy wiemy ze OS2 jest najlepszy a WIN
>uzwaja szalency lub nienormalni :-)
>(tylko wtedy kiedy normalni staja sie marginesem , niestety)

prosze mi nie przyprawiac ge~by jakiegos zeloty WARP'a.
Po pierwsze dlatego, ze ja najlepiej sie bawie (z tego co mam)
na Linuxie. Po drugie: z tego co nie mam - chcialbym AIXa,
a takze maszynke na tyle szybka by na niej NextStep smigal.

Optuje za OSem bo uwazam ze KONIECZNA jest jakas przeciwwaga
dla monopolu windy, a Linux nadal jeszcze pozostaje systemem
dla zapalencow (nadal nie odwazam sie go proponowac zwyklym
userom, nawet jesli mialaby to byc jakas dystrybucja komercjalna
jak ta Caldery)

Ze wszystkich znanych mi systemow jedynie OS moze w tej chwili
stac sie przeciwwaga dla windy. Komercyjnie, bo technologcznie
od windy KAZDY znany mi system jest lepszy.

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi