Re: Win 95 wywalanie systemu

Autor: Emil Stepniewski (emil_at_oeiizk.waw.pl)
Data: Thu 27 Feb 1997 - 01:02:10 MET

Piotr Trzcionkowski wrote:

> Wojciech Wojciechowski (wuwu_at_free.polbox.pl) wrote:
> : Nie wierze , poprostu nie wierze i juz. Mam co prawda kumpla
> : u ktorego G95 chodzi od roku , ale on ma zainstalowane tylko
> : Wingrozy i Office'a , a wg. mojej wlasnej teorii, istnieje scisly
> : zwiazek pomiedzy iloscia instalowanego oprogramowania, a padami
> : tego "systemu". Ale nawet u niego zdarzaja sie komunikaty : Program
> : xxx spowodowal...
> : Z prasy wiem ,ze G95 zawiesilo sie samemu malemu BG , w czasie
> : prezentacji tego "systemu".
> [...]

I cyklisci. A takze plamy na sloncu. I jeszcze promieniowanie
kosmiczne.
Nie ma sie z czego smiac, dowiedziono bowiem, ze promieniowanie
kosmieczne moze powodowac przeklamania bitow w pamieciach
polprzewodnikowych. Skala tego zjawiska nie bylaby zbyt niepokojaca
(jakies 0.3 bita na 100 GB RAM-u na rok), gdyby nie fakt, ze
promieniowanie kosmiczne jest sciagane przez zaawansowany
technologicznie software, z jakim mamy do czynienia w przypadku Win95.
Podobno M$ rozwaza powrot do starych technologii przy projektowaniu
nowych wersji systemu, aby uniknac nasilania sie tego problemu.

Pozdrawiam serdecznie

        Emil Stepniewski

P.S. Byl ktos moze na konferencji M$ w Pradze czeskiej w maju
     ubieglego roku? Tam to dopiero byl ubaw, ale publicznosc byla
     pozytywnie nastawiona i nagradzala brawami kazde wykrzaczanie
     sie systemu w czasie prezentacji. W koncu wszyscy przeciez
     wiedzieli, ze duza ilosc praskich cyklistow powoduje wibracje
     o czestotliwosciach zabojczych dla zaawansowanych technologii.